کلاس چهارم
نویسندگان

1-                        املا از درس چهارم 9 خط

2-                        معنی کلماتی که زیر آن خط کشیدید را بنویسید .

3-                        امتحان : جغرافی تاریخ مدنی یادت نرود .

4-                        تمرین های درس 3 جغرافی حل شود .پرسیده می شود .

5-                        درس پنجم هدیه ها پیش خوانی شود .

6-                     سه حقوق از حقوق کودکان را بنویسید .




طبقه بندی: تکلیف(تلاش در خانه )،
[ شنبه 30 مهر 1390 ] [ 03:56 ب.ظ ] [ آمنه کریمی ]
نظرات

[ چهارشنبه 27 مهر 1390 ] [ 07:34 ب.ظ ] [ آمنه کریمی ]
نظرات

صفحه 28  تا پایان صفحه ی 32 کتاب کار ریاضی حل شود .

2-فردا از درس سوم املا خواهیم داشت دفتر املا کلاسی بیاورید .

3- قرآن بخوانید .

4- آزمایش علوم انجام شود و گزارش آن در دفتر گزارش نوشته شود.

5-خبر از اخبار تلویزیون در دفتر تلاش نوشته شود .

6- مقوا (2رنگ ) قیچی و چسب مایع بیاورید .




طبقه بندی: تکلیف(تلاش در خانه )،
[ چهارشنبه 27 مهر 1390 ] [ 03:35 ب.ظ ] [ آمنه کریمی ]
نظرات

صفحه 24 و25و 26و 27 کتاب کار ریاضی حل شود .

2-فردا از درس سوم املا خواهیم داشت دفتر املا کلاسی بیاورید .

3- قرآن بخوانید .

4- کتاب کار هدیه های آسمان درس 4 حل شود .

5-یادآوری امتحان ریاضی  و هدیه ها

6- دفتر نقاشی بیاورید .

7-امتحان بنویسیم شنبه 30/7/1390 از درس های 1و 2و 3

امتحان تاریخ و مدنی و جغرافی یک شنبه 90/8/1 

امتحان املا از درس های 1و 2و 3و 4 چهار شبنه 90/8/4




طبقه بندی: تکلیف(تلاش در خانه )،
[ سه شنبه 26 مهر 1390 ] [ 02:46 ب.ظ ] [ آمنه کریمی ]
نظرات

برنامه امتحانات ارزشیابی مهر ماه

1- ریاضی از اول کتاب تا آخر صفحه ی 31 روز چهارشنبه 27/7/1390

2- علوم از اول کتاب تا پایان بخش اول روز سه شنبه 26/7/1390

3- تاریخ درس اول -     مدنی درس اول و دوم  -      جغرافی درس اول و دوم   -

سه شنبه 26/7/1390

4- هدیه ها درس        3و 4   روزچهار شنبه  27/7/1390

تکالیف

1- گونیا بسازید .

2- تاریخ درس دوم پیش خوانی شود و 5 سوال از متن در بیاورید .

3- کتاب کار ریاضی صفحه ی 22 و 23 حل شود .

فعالیت تکلمیلی کتاب بنویسیم حل شود .


طبقه بندی: تکلیف(تلاش در خانه )،
[ دوشنبه 25 مهر 1390 ] [ 03:10 ب.ظ ] [ آمنه کریمی ]
نظرات

1-  قرآن بخوانید .

2-کتاب کار ریاضی صفحه 20 و 21 حل شود .

3-                       کلماتی را ازدرس سوم بخوانیم پیدا کنید  که داری پسوند ((گاه )) باشد ( دردفتر تلاش )

4-  املا ازدرس سوم (8خط) در دفتر املا داخل یک شکل میوه .

5-ریاضی صفحه 28 و29 پیش مطالعه شود.

6-                        در مورد اثرات ورزش روی سلامتی سه خط بنویسید .


[ یکشنبه 24 مهر 1390 ] [ 05:33 ب.ظ ] [ آمنه کریمی ]
نظرات

1-      املا از درس سوم بخوانیم (10) دردفتر املا خانه

2-      با کلماتی که زیر آن در کتاب بخوانیم خط کشیدید جمله بساز .

3-      علوم : بخش دوم (صفحه ی اول و دوم آن ) پیش خوانی شود .

4-      جغرافی : درس دوم را مطالعه کنید ،می پرسم و درس سوم را پیش خوانی کنید .

5-      هدیه ها : داستان شامگاه پاییزی را ادامه دهید و دردفتر تلاش همراه با تصویر بنویسید .

6-      کتاب کار هدیه ها : درس سوم شود .

7-      هدیه ها : درس سوم مطالعه شود ، می پرسم ، درس چهارم پیش خوانی شود .

8-      کتاب کار علوم کامل شده و به مدرسه بیاورید .


[ شنبه 23 مهر 1390 ] [ 01:48 ب.ظ ] [ آمنه کریمی ]
نظرات
روز چهار شبه مورخ13/7/90همراه بادانش آموزان کلاس چهارم برای شرکت در جشن آب به فرهنگ سرای مهر رفتیم.در آنجا بافرهنگ صحیح مصرف آب آشنا شدیم.
[ دوشنبه 18 مهر 1390 ] [ 12:12 ب.ظ ] [ آمنه کریمی ]
نظرات

زندگینامه : پروین دولت آبادی در ۲۱ بهمن سال 1303 در اصفهان زاده شد. خانواده‌اش همه اهل فرهنگ و بیشتر آن‌ها چه زن و چه مرد آموزگار بودند. مادر او مدیر مدرسه ناموس اصفهان بود. و برخی از اجداد ش كه روحانی بودند نیز در گستره آموزش كار می‌كردند، در خانواده آن ها شعر جای ویژه‌ای داشت. فضای خانه پر بود از شعر. از همان كودكی در ذهن او و خواهر و برادرهایش، شعرهای حافظ، سعدی، شاهنامه، لیلی و مجنون نظامی نقش بسته بودند. پروین دولت‌آبادی شاعر كودكان و نوجوانان و به گفته كیانوش، شاعر پیشكسوت این گستره، در پیشبرد روند تاریخی شعر كودك سهمی بسزا داشته است. در دوره‌ای كه نشانه‌های شعر اندرزی مشروطه هنوز به چشم می‌خورد، با رویدادی مهم، یعنی انتشار مجله پیك در دهه ،40 شعرهایی از او چاپ شدند كه دارای پختگی بایسته و بسنده بودند. هنگام آن فرا رسیده بود تا شعر كودك در بستر طبیعی خود جریان یابد. بدیهی است كه شعر دولت‌آبادی در این دوره یكباره به بلوغ نرسید و پیشینه شاعر تأثیر مهمی بر پختگی شعرهای او داشت. شعرهای دولت‌آبادی دارای ویژگی‌هایی است كه آن‌ها را از شعرهای شاعران پیش از خود متمایز می‌كند. شعر او از پند و اندرز و درونمایه‌‌های دستوری فاصله می‌گیرد و با رعایت ویژگی‌های كودك، جایگاه خود را پیدا می‌كند. ارزش و احترام به هویت كودك و سرودن شعرهایی همساز با سرشت او، در آثار دولت‌آبادی بازتاب یافته است. این بینش هنگامی در جامعه ریشه دواند كه مناسبات اجتماعی برای پذیرش آن‌‌ آماده بود. ویژگی دیگر شعرهای دولت‌آبادی، برداشتن فاصله میان دوره كودكی و نوجوانی است. حوزه شعرهای دولت‌آبادی، جامعه كودكان و نوجوانان را در برمی‌گیرد. تا پیش از این دوره، دامنه شعرها به دوره كودكی و بزرگسالی محدود می‌شد. قشر نوجوان در این دوره، لذت شعرهای همخوان با ویژگی‌های خود را تجربه كرد.....

کتابشناسی آثار (کتاب) : مرغ سرخ پاکوتاه


[ دوشنبه 18 مهر 1390 ] [ 11:54 ق.ظ ] [ آمنه کریمی ]
نظرات
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ